Ford Fusion V6 Sport Forum banner
21 - 40 of 63 Posts
Cóż, miałem okazję wypróbować nowy Quickjack i co może być lepszego niż wymiana płynu RDU.
Miałem nasadkę T40 3/8", ale jak zauważono, jest bardzo mało miejsca, aby dostać się do wtyczki T40.
Pobiegłem do Lowes i wziąłem bit T40, jak na zdjęciu, skończyło się zaokrągleniem klucza.
Moja wtyczka jest prawie przyspawana.
Namoczyłem ją w WD40, próbowałem podgrzać obudowę wokół wtyczki, nic.
Ponownie namoczyłem ją w WD-40, spróbuję przy następnej wymianie oleju lub gdy wymienię płyn w skrzyni biegów za kilka tygodni.
 
Czy ktoś kiedykolwiek wyciągnął przypalony płyn z tylnego dyferencjału? Wymieniłem olej w tylnym dyferencjale mojego SHO przy 30 tys. km i wyglądał jak nowy. Nigdy nie miałem przegrzanego tylnego dyferencjału w pojeździe z napędem na tylne koła, ponieważ większość z nich ma otwarty dyferencjał lub sprzęgłowy LSD.
 
Discussion starter · #23 ·
Czy ktoś kiedyś wyciągał spalonego płynu z tylnego dyferencjału? Zmieniłem olej w tylnym dyferencjale SHO przy 30 tys. i wyglądał jak nowy. Nigdy nie miałem przegrzania tylnego dyferencjału w aplikacji RWD, ponieważ większość z nich to otwarty dyferencjał lub sprzęgłowy LSD.
Spójrz na pierwszy post z płynem, który wypompowałem. Nie wyglądał na spalony, ale było mnóstwo wiórów. Druga zmiana wyglądała prawie tak samo źle.

Wysłane z mojego Pixel XL za pomocą Tapatalk
 
Discussion starter · #24 ·
Cóż, miałem okazję wypróbować nowy Quickjack i co może być lepszego niż wymiana płynu RDU.

Miałem gniazdo T40 3/8", ale jak zauważono, jest bardzo mało miejsca, aby dostać się do wtyczki T40

Pobiegłem do Lowes i chwyciłem bit T40, jak na zdjęciu, ostatecznie zaokrąglając klucz.

Mój korek jest prawie przyspawany.

Namoczyłem go w WD40, próbowałem podgrzać obudowę wokół wtyczki, nic.

Ponownie namoczyłem go w WD-40, spróbuję przy następnej wymianie oleju lub za kilka tygodni, kiedy wymienię płyn w skrzyni biegów.
Użyłem bitu Matco, ale miał on większy trzpień, a nie mniejszy rozmiar 1/4" i nadal udało mi się skręcić rowki. [emoji2962] Ale miał otwór wywiercony pośrodku dla śrub zabezpieczonych przed manipulacją

To mi przypomina, muszę kazać bratu zamówić jeden

Wysłane z mojego Pixel XL za pomocą Tapatalk
 
Usunąłem tylną wtyczkę i jest w niej wciśnięty magnes, wyczyściłem go, ale włożyłem palec do otworu i nie poczułem żadnego płynu, nie wiem jak daleko jest w obudowie. Trochę trudno, żeby magnes działał wydajnie, gdy nie ma tam zbyt dużo płynu, jestem pewien, że się rozchlapuje, ale mimo wszystko.
 
Discussion starter · #26 ·
Myślę, że klucze L pasowałyby i można by wsunąć rurę na koniec, aby uzyskać dodatkową dźwignię.
 
Czy to jest zgodne ze specyfikacjami OEM?

Red Line (50204) SAE 75W80 API GL-4 Olej do manualnej skrzyni biegów i transaxle - 1 kwarta
Nie. To zarówno zła waga, jak i zła specyfikacja/zastosowanie.
 
  • Like
Reactions: thelastsumurai
Discussion starter · #31 ·
Amazon na ratunek

Przyniosłem to dzisiaj do pracy, zamierzam zlecić maszyniście wywiercenie kawałka 1/2"

okrągłego aluminium i jakoś wcisnąć
Albo po prostu włóż go w koniec głębokiego gniazda i załóż długie przedłużenie.

Wysłane z mojego Pixel XL za pomocą Tapatalk
 
Klucz L z przedłużeniem zadziałał i mój Mighty vac działał jak marzenie, usunąłem około 16 uncji starego płynu.
Zaczął wyciekać, gdy usunąłem korek otworu wlewowego, złapałem również ten płyn, aby upewnić się, że mierzę poprawnie.
To nie miało większego znaczenia, ponieważ jest napełniany, aż wypłynie z otworu poziomu napełnienia.
 

Attachments

Discussion starter · #34 ·
Żeby dać ci odniesienie do tego, jak mocno wkręcona jest świeca zapłonowa z fabryki, złamałem zamknięty koniec klucza kombinowanego 1/4" i skręciłem rowki bitu Matco torxs Plus tamper.
Zrobiłem to samo. Złamałem jeden z moich oryginalnych kluczy Craftsman 1/4" "wykuty w USA". Następnie skręciłem jeden z moich chińskich bitów Craftsman Torx. Potem zdecydowałem się na wyższą jakość (droższy, ale prawdopodobnie wyprodukowany w tej samej fabryce) torx i dwa klucze kombinowane Amazon z dożywotnią gwarancją. Położyłem oba klucze na bicie torx, a następnie nasunąłem rurę o długości 18" na koniec obu kluczy i puściło.

Nie trzeba dodawać, że nałożyłem trochę środka zapobiegającego zapiekaniu na świecę zapłonową przed ponownym wkręceniem.
 
Discussion starter · #36 ·
Zrobiłem to samo. Złamałem jeden z moich oryginalnych kluczy Craftsman 1/4" "wykuty w USA". Następnie skręciłem jeden z moich bitów Torx Craftsman Chinesium. Potem zdecydowałem się na wyższą jakość (droższą, ale prawdopodobnie wyprodukowaną w tej samej fabryce) torx i dwa klucze kombinowane Amazon z dożywotnią gwarancją. Położyłem oba klucze na bicie torx, a następnie nasunąłem 18-calową rurę na koniec obu kluczy i poluzowało się.

Nie trzeba dodawać, że nałożyłem trochę środka zapobiegającego zapiekaniu na wtyczkę przed ponownym włożeniem.
Nałożyłem na to uszczelniacz do gwintów, ponieważ martwiłem się o wyciek. Podejrzewam, że Ford nałożył na to jakiś środek do blokowania gwintów.

Wysłane z mojego Pixel 4 XL przy użyciu Tapatalk
 
W końcu zabrałem się za to na moich Corona "wakacjach". Wybiłem bit T-40 z mojego zestawu Torx HF, 1/2 cala.........
Image


Używany z kluczem 5/16 i 3-stopową listwą

Image


Wystarczająco dużo lat majsterkowania, żeby wiedzieć, kiedy jest się na skraju zepsucia czegoś, więc
ten korek miał być nogo, chyba że znalazłem naprawdę unikalny, ultra mocny bit T-40.

Korek w tylnym dyferencjale wyszedł od razu. Zdecydowałem się po prostu to zrobić bez otwierania korka poziomu. Pierwszą rzeczą, jaką zrobiłem, było
zrobienie "bagnetu" z odciętego kawałka metalowego wieszaka pomalowanego szarą farbą podkładową

Image


Poziom jest około 1/2 cala poniżej dna otworu korka wlewu.

Image


Dodałem linię napełniania

Image


Zrobiłem miedzianą linię ssącą, po prostu nie mogłem znaleźć żadnego elastycznego węża, który można by wcisnąć aż do
dna dyferencjału.

Image

Image


Wypompowałem około 15 uncji

Image

Image


Wpompowałem z powrotem taką samą ilość, na podstawie oznaczeń z butelki kwartowej.

Image


Oczyściłem brud/wióry na magnesie

Image


Sprawdziłem bagnetem, gotowe. :)
 
Czerwony loctite?
 
To półtwardy materiał, którego Ford zwykle używa do korków spustowych/napełniających.

Polecam fioletowy uszczelniacz do gwintów Permatex. Działa znacznie lepiej niż uszczelniacz PTFE lub taśma do uszczelniania płynów/powietrza, jest mocniejszy niż niebieski/zielony/żółty klej do gwintów i faktycznie pozostaje na miejscu, ale jest również usuwalny bez użycia ciepła. Ludzie w domu nadużywają uchwytu kranu zlewozmywakowego do tego stopnia, że śruba dociskowa na uchwycie zawsze wibrowała, nawet z niebieskim klejem do gwintów. Położyłem tam odrobinę fioletu i jest bezpieczny od ponad roku. Po raz pierwszy użyłem tego do jakiegoś projektu hydraulicznego lub wodno-kanalizacyjnego.
 
21 - 40 of 63 Posts