Aby wymienić RDU, potrzebujesz:
3/8" grzechotki do korka spustowego,
krótkiego bitu T40 lub T40 z dużym trzpieniem,
4 podpórki lub rampy o dopasowanej wysokości,
1/2 butelki oleju przekładniowego 75W-80,
pompy do oleju z nakrętką na butelkę
oraz ekstraktora próżniowego
Na początek podnieś pojazd tak, abyś mógł się pod nim zmieścić, samochód musi być wypoziomowany ze względu na konstrukcję z pełnym otworem. Użyłem 3 desek 2x8 pod każdym kołem.
Następnie za pomocą T40 wykręć pełny korek znajdujący się w pobliżu przedniego mocowania. Przestrzeń jest tu ciasna ze względu na dużą tuleję na ramie pomocniczej.
Następnie za pomocą grzechotki 3/8" wykręć korek wlewowy i wyssij cały płyn, zajmie to trochę czasu ze względu na gęstość oleju. Udało mi się wydobyć około 16 uncji.
Następnie przepompuj płyn do tylnego otworu wlewowego. Gdy mechanizm różnicowy się napełni, wypłynie z przedniego pełnego otworu. Teraz ponownie zamontuj oba korki.
3/8" grzechotki do korka spustowego,
krótkiego bitu T40 lub T40 z dużym trzpieniem,
4 podpórki lub rampy o dopasowanej wysokości,
1/2 butelki oleju przekładniowego 75W-80,
pompy do oleju z nakrętką na butelkę
oraz ekstraktora próżniowego
Na początek podnieś pojazd tak, abyś mógł się pod nim zmieścić, samochód musi być wypoziomowany ze względu na konstrukcję z pełnym otworem. Użyłem 3 desek 2x8 pod każdym kołem.
Następnie za pomocą T40 wykręć pełny korek znajdujący się w pobliżu przedniego mocowania. Przestrzeń jest tu ciasna ze względu na dużą tuleję na ramie pomocniczej.
Następnie za pomocą grzechotki 3/8" wykręć korek wlewowy i wyssij cały płyn, zajmie to trochę czasu ze względu na gęstość oleju. Udało mi się wydobyć około 16 uncji.
Następnie przepompuj płyn do tylnego otworu wlewowego. Gdy mechanizm różnicowy się napełni, wypłynie z przedniego pełnego otworu. Teraz ponownie zamontuj oba korki.