Om de RDU te vervangen, heeft u het volgende nodig:
3/8" ratel voor de aftapplug,
een korte T40 of T40 bit met grote schacht,
4 kriksteunen of opritten met bijpassende hoogte,
1/2 fles 75W-80 versnellingsbakolie,
een oliepomp met flessendop
en een vacuümextractor
Om te beginnen, moet u het voertuig omhoog brengen zodat u eronder kunt passen, de auto moet waterpas staan vanwege het ontwerp met volledig gatniveau. Ik heb 3 2x8 planken onder elk wiel gebruikt.
Gebruik vervolgens de T40 om de volle plug te verwijderen die zich in de buurt van de voorste montage bevindt. De ruimte hier is krap vanwege de grote bus op het subframe.
Gebruik vervolgens de 3/8" ratel om de vulplug te verwijderen en alle vloeistof eruit te zuigen, het duurt even vanwege de dikte van de olie. Ik kon ongeveer 16 oz extraheren.
Pomp vervolgens de vloeistof in het achterste vulgat. Wanneer het differentieel vol is, stroomt het uit het voorste volle gat. Plaats nu beide pluggen terug.
3/8" ratel voor de aftapplug,
een korte T40 of T40 bit met grote schacht,
4 kriksteunen of opritten met bijpassende hoogte,
1/2 fles 75W-80 versnellingsbakolie,
een oliepomp met flessendop
en een vacuümextractor
Om te beginnen, moet u het voertuig omhoog brengen zodat u eronder kunt passen, de auto moet waterpas staan vanwege het ontwerp met volledig gatniveau. Ik heb 3 2x8 planken onder elk wiel gebruikt.
Gebruik vervolgens de T40 om de volle plug te verwijderen die zich in de buurt van de voorste montage bevindt. De ruimte hier is krap vanwege de grote bus op het subframe.
Gebruik vervolgens de 3/8" ratel om de vulplug te verwijderen en alle vloeistof eruit te zuigen, het duurt even vanwege de dikte van de olie. Ik kon ongeveer 16 oz extraheren.
Pomp vervolgens de vloeistof in het achterste vulgat. Wanneer het differentieel vol is, stroomt het uit het voorste volle gat. Plaats nu beide pluggen terug.